Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hjälp lägga in Från Pc

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hjälp lägga in Från Pc

Hej Alla
    Jag har köpt en X-box med moddad bios hos er och VÄLDIGT nöjd med den.Eftersom jag inte fattar mycket så Undrar jag följande..
    .
    Om jag har en iso på Pc hur gör jag för att lägga in den på boxen ? Vad behöver jag för prog o.s.v Försökte packa upp med isotols sen körde jag över HELA katalogen..den syntes under spel men det vill inte starta :=((

2 samma sak hur gör jag för att installera ny program ? Skulle gärna vilja se VCD filmer på x-boxen

Tack i förhand...:=))
    Jet Li

Det borde ha fungerat, tar du xboxisotool för att plocka ut filerna från ison och lägger dom under e:\games så skall allt vara OK.

Nya program lägger du helst under e:\apps så kommer dom rätt i menyn.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Tack Hansi..skaffade Webdrive och la in direkt från Pc :=)) funkade på alla fast på ett spel ser jag bara en TOMT rad i games..spelet funkar men varför syn ingenting ? Katalogen blev rätt och namnem syns där..hmm
      När det gäller program ska jag installera dom på nåt sätt eller bara packa upp och köra över ??

En VÄLDIGT nöjd kund :=))))
      Jet Li

Comment

Packa upp programmen och kör in dom på e:\apps eller f:\apps (f om du har stor disk). Dom skall inte "installeras" på annat sätt än att man laddar in dom och kanske ändrar i någon inställningsfil (t.ex. media player).

Om det inte syns något namn så saknas nog namnet i spelets default.xbe. Har aldrig sett det själv, men är det inte en direkt kopia från original så kan ju den som gjorde "releasen" ha lagt in vilket namn som helst i default.xbe.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X