Hej.. köpte nyligen en rgb-kabel. Satte den i rgb-scarten på tv´n. Jag fick en väldigt suddig bild!! så jag var tvungen att byta tillbaks till den gamla kabeln.. vet någon vad detta beror på?? tv´n är ny!
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
SUDDIG BILD!!
Collapse
X
-
Antingen så har du kopplat fel eller så har du fått en trasig rgb-kabel.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Köpte min rgb-kabel på on off..det är Xbox Advanced Scart jag har.. men jag ska ner & byta den nu. Man kan ju hoppas att det är fel på kabeln & inte nåt annat..
) tack för hjälpen!
Always look on the bright side of life, do do, do doo do do doo doo!
- Citat
- Flag
Comment
-
Har du 2 scart uttag så e det översta en RGB signal uttag där ska du sätta in den, men kolla i din instruktionsbok innan du sticker till affären. Av egen erfaren het vet jag att 98% av fallen så är kabel INTE sönder utan kunden som inte vet i vilket uttag den skall in i. RÅD 1 läs i boken. 2.Prova med en annan RGB kabel. 3. BYT kabel om den på 2an skulle funka."Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag hade den i "rgb-uttaget" från början på tv:en.. det var suddig bild ändå.. iaf så har jag varit & bytt kabel nu.. Vilken skillnad det blev..
) klockren bild! Jag hade tur att det var kabeln & inte tv'n eller x-boxen.. 
<small>[ 03 February 2003, 13:12: Meddelandet redigerat av: Sladic ]</small>Always look on the bright side of life, do do, do doo do do doo doo!
- Citat
- Flag
Comment

Comment