Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Original HD köpes?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Hur funkar Config Magic ? Behöver man inte skriva in lösenordet man fick med backup på den nya stora disken?
    Det fanns inte då när jag gjorde det...jag skrev sedan upp lösenordet på HD för säkerhets skull ifall man skulle bli av med lappen/backupen

<small>[ 03 April 2003, 11:10: Meddelandet redigerat av: pege63 ]</small>
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Man bara startar med den hd´n du vill låsa/låsa upp o klicka på Unlock HDD. Sedan är det lart. Inget o skriva o inget o komma ihåg.

Comment

Aha tack, hmm kanske det är bättre att köra LIVE med en HD som man har skrivit in NR på än att köra Config Macig. Tror att det har ngt med HDn & inte innehållet att göra emn man vet ju alldrig eller så ligger det ngt i nån EEPROM som säger att orginal HD blivit bytt & bios blivit ändrat med ngn sifferkod.

<small>[ 04 April 2003, 10:12: Meddelandet redigerat av: pege63 ]</small>
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Hua....!!! en original xbox hdd på 8 GB duger ju endast som dörrstopp ;-))

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X