Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vilken DVD??

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Vilken DVD??

Hej, Jag och en polare köpte varsin XBOX i helgen. Läste en tråd om att man kunde kolla på släden vilken DVD-läsare som sitter i, men svaret var lite konstigt formulerat. Hålet i släden har ett spår på ca 5 cm och en cirkel på 7-8 cm i slutet. Xboxarna är daterade 2002-11-26.

vid det datumet så borde du ha samsung-DVD:n men jag ska
    försöka förklara hur den ser ut:
    Det är ett c.a 5 cm tjockt spår som går i mitten
    sen nästan längst ut så finns det 2 hål som är som 50:öringar ungefär.

clear?

Comment

Oki, då är det nog inte Samsung vi har. De vi har ser mer ut som en oanvänd tändsticka, typ så här C=, jäkla dålig illustration men med lite fantasi kanske du förstår mig.

Comment

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">kod:</font><hr /><pre style="font-size:x-small; font-family: monospace;">
        Har en tändsticksformad släde som ser ungefär så här, troligen en Philips?
        | | | |
        | | | |
        | .' `. |
        | ' ` |
        | ' ` |
        | . . |
        | ' ` |
        | ' ` |
        | ' ` |
        | ' . . ` |
        | ' ` |
        |_________________________|</pre><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Klarar av att köra CDR audio skivor (noname etc olika märken). Hade inte problem med någon av skivorna jag testade .. minst 5 olika märken, från 3krs skivor till kodak guld.

Finns det olika typer av slädar från Samsung? Annars verkar Philips vara duglig med audio CDR skivor iallafall.

Datum på lådan: 02/11/26
        En 1.1:a enligt "Settings":
        K: 1.00.4817.01
        D: 1.00.4920.01

Gör gärna en motsvarande skiss för hur era slädar ser ut.

Adios!

Comment

Har du 3 hål i släden är det en Samsung. Ett U-format stort hål är Thomson. Mer info här <a href="http://www.xbox-scene.com/tutorials.php" target="_blank">http://www.xbox-scene.com/tutorials.php</a>

<small>[ 11 February 2003, 09:48: Meddelandet redigerat av: pege63 ]</small>
          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X