Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Superdisc 3.4 Sabbade min BOX!!!!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Superdisc 3.4 Sabbade min BOX!!!!

Hejsan. Har precis installerat Superdisc 3.4 med Large drive. Nu när jag startar Xboxen så blinkar den grönt rött och säger att den behöver service bla bla bla. SKOJ!!!!! NEJ!!!!!

Vad ska jag göra nu ??? Har provat installera det 2 ggr, samma sak

MVH Phaze
    ----------------------
    Executor 2 Lite
    120GB HD
    10MBits Lina

Släng in dashboarden genom ftp då, du behöver bara lägga in evox.ini, default.xbe och skin katalogen från superdisken. De ligger i roten på cd´n.
    Eller misslyckades formateringen oxå?

<small>[ 28 March 2003, 14:30: Meddelandet redigerat av: Antigonos24 ]</small>

Comment

Men hur ska jag kunna ftp:a in i den om den inte startar ens?
      ----------------------
      Executor 2 Lite
      120GB HD
      10MBits Lina

Comment

Den bootar ju uppenbarligen fortfarande från DVD läsaren. (du hade ju testat 2ggr)

Så, sätt in SuperDisc3.4 igen och boota dashen som finns på den. Då har du FTP servern igång...

Comment

Jag sätter en 10:a på att den visar Error nr: 13.
          Alltså Dashboard saknas.

Har du ett mycket gammalt bios?? isf så letar den efter xboxdash.xbe och inte evoxdash.xbe som alla nya bios gör. Flasha isf. om till ett nytt bios.
          Eller ändra namnet på evoxdash.xbe till xboxdash.xbe.

Du kan se om den bootar xboxdash.xbe genom att installera MS orginal. Då skall orginal dashboarden hoppa igång istället för error screen.
          Jag rekomenderar Xecuter2 4976.02 som bios.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X