Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Rensa en CDRW 80min (lite offtopic).

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Rensa en CDRW 80min (lite offtopic).

Problem: Jag kan inte rensa en TDK 80 min CDRW så jag kan bränna superdisc2.

Program: Nero 5.5.0.3 ger "Power calibration error", CDRWIN rapporterar fel under rensingen.

Brännare: Sony CRX140E inköpt under våren 2000.

Mer info: Jag har aldrig haft problem att bränna varken 74 eller 80 min CDR-skivor, jag har dock aldrig någonsin testat rensa en CDRW80. Kan det vara så att för att rensa en CDRW 80min kräver mer av en brännare än att bränna en CDR80min?

Tack på förhand!

Hr du provat med andra rw-skivor? Köp ett annat märke, kan du rensa skivan i någon annan rw-brännare? Prova, prova, prova.....enda sättet, och hoppas på att det inte är fel på din brännare.

Lycka till!
    /kLaN

Comment

Jo, jag ska efter jobbet köpa en 74min CDRW och testa... men man blir så jä*la less! Har inget tålamod när datorer krånglar...

Comment

Känner igen det där....fan vad tiden går långsamt när man väntar på en bränning....
        /kLaN

Comment

En kompis fick samma problem fast med Audio cd-r skivor.
          Hanns brännare gillade inte dom skivorna.

Comment

Ville bara meddela att jag fick tag på en CDRW74, som fungerade utan några som helst problem! Så nu vet ni det om det strular...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X