Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Måste få veta! PLZ

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Måste få veta! PLZ

Ja måste bara få veta en sak. När det tex släpps modchip som enigma till xbox och om man vill få det instalerat av psxcare fast ja inte köpt min xbox ifrån dom, kommer ja ändå få 1 års garanti på min xbox ? ps ja har kvar mitt kvitto där ja köpte min xbox.
    Den Bästa konsolen heter Snes/ingen annan konsol kommer Någonsin att komma i närheten av den.

Nej, garantin ryker så fort vi skruvar av locket.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

okej men om ja går till w e b h a l l e n där ja köpte min xbox och om dom instalerar chip som enigma när dom kommer går min garanti bort då oxå ?
      Den Bästa konsolen heter Snes/ingen annan konsol kommer Någonsin att komma i närheten av den.

Comment

Dåligt om man får ha garanti kvar på xboxen bara om man köpt från er.

Comment

Doh!

Eftersom garantin från Microsoft blir ogiltig vid modifiering så måste alltså vi själva stå för eventuella garantireparationer isåfall. Jag kommer INTE ta över garantin om konsolen är köpt i någon annan butik.

Hur andra företag gör får du givetvis fråga dom om.
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Hur kan det vara dåligt..
            Dom kan ju inte dra på sig en massa garantier från folk som har handlat på typ Elgiganten bara för att man vill ett modchip..rimmar lite dåligt. eller hur.
            Nej du, handla ALLT från PSXcare om du planerar att köpa en ny maskin
            .:JompZ:.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X