Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Messiah-X

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av Hansi:
    <strong>Jag tror att det smartaste är att vi flashar om din xbox, vilket antagligen går att göra till ordinarie pris då vi inte behöver använda de trasiga punkterna.

Skall man montera ett enigmah e.dyl så måste det nog monteras på alternativa punkter, vilket kanske inte är lika "stabilt" som att använda de punkter du tappat.</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Jaha, Men då är det kanske lika bra att sälja den för en billig peng p köpa en ny, men då köper jag en av er och vill ha den samtidigt chipad med Enigmah.
    I'm a XBOX Lover.

©NightRabbit® - ©eLiTe FoRcE®

XBOX v1.0 - Orginal (XBOX-Live)
    XBOX v1.0 - X3 build 1959, 200GB HD, Case Modded.
    Screen : 103" (InFocus)
    + en massa andra bra prylar.

Comment

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
      <strong>Jag tror att det smartaste är att vi flashar om din xbox, vilket antagligen går att göra till ordinarie pris då vi inte behöver använda de trasiga punkterna.

Skall man montera ett enigmah e.dyl så måste det nog monteras på alternativa punkter, vilket kanske inte är lika "stabilt" som att använda de punkter du tappat.</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Jaha, Men då är det kanske lika bra att sälja den för en billig peng p köpa en ny, men då köper jag en av er och vill ha den samtidigt chipad med Enigmah.
      I'm a XBOX Lover.

Comment

Du gör som du vill, men jag anser att Enigmah är en återvändsgränd...fungerar inte med stor hårddisk, går inte att uppgradera...
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

<strong>Du gör som du vill, men jag anser att Enigmah är en återvändsgränd...fungerar inte med stor hårddisk, går inte att uppgradera...</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Jo jag förstår det nu, men tror du att den kan fungera med X-Ecuter??? För den lödar man fast helt någon annanstans....
          I'm a XBOX Lover.

Comment

Ja, som jag skrev ovan så lär den fungera alldeles utmärkt med ett 9-punkterschip...
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

<strong>Ja, som jag skrev ovan så lär den fungera alldeles utmärkt med ett 9-punkterschip...</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ja OK, då får jag prova med det då.
              Har ni fått hem X-Ecuter än???? och vad kommer kalaset gå på med montering???
              I'm a XBOX Lover.

Comment

Kunde inte vänta längre,så nu är maskinen på väg till Er för modifiering.
                Tack för all nyttig information på detta forum Hansi.

<small>[ 05 August 2002, 22:29: Meddelandet redigerat av: bojje ]</small>

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X