Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tips om Billig & Bra HD'n

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Låter som ett bra val. Hårdisken du har valt är snabb och bra, samtidigt som det är den hårdisken i denna klassen som blir minst varm, därav passar den ypperligt i en dåligt ventilerad xbox.

Comment

på flera ställen har jag läst "DONT BUY A 7200 RPM FOR YOUR XBOX" anledningen till detta var att prestandaökningen knappt var märkbar och att kylningen i xboxen hade svårt att klara av en 7200 rpmare.
      förresten hansi en fråga: jag bor i dalarna och har funderat på att skicka upp min xbox för modifiering, ungefär hur många dagar tar det?

Comment

Just nu är det ingen kö alls på xbox ombyggnad, den senaste tiden har kunderna fått sina boxar fixade på 1-2 dagar.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

jag satte precis in en ibm 7200 80 gigare... kan nog hålla med om att det kan bli aningen varmt för den men pris skilnaden e för stor för att inte köpa en 7200.. ibms 80 gig får man klart mest disk för pengarna..

men som altid med HD dom håller inte hur länge som helst alla hd dyker så småningom jag har haft både ibm och andra diskar som har pajat.. men jag ska nog hålla ögonen på den se hur varm den blir kanske sätter in en extra fläkt eller ett bläck för att leda bort lite värme..

/Zap

Comment

Hej hej.

En liten fråga???

E de någon här som har slängt i en Seagate Barracuda IV 80GB i sin XBOX??? E den stabil eller blir den för varm??? Har nämligen en som ligger i bokhyllan o samlar damm, funderar på att slänga i den till helgen.
            I'm a XBOX Lover.

©NightRabbit® - ©eLiTe FoRcE®

XBOX v1.0 - Orginal (XBOX-Live)
            XBOX v1.0 - X3 build 1959, 200GB HD, Case Modded.
            Screen : 103" (InFocus)
            + en massa andra bra prylar.

Comment

Ska köpa precis en sån ikväll o slänga in. Ska inte vara några problem, lådan är ju ändå öppen (har extra dvd läsare i den xboxen)

Comment

Har fått Seagate disken att funka nu, var tvungen att "nolla" hela disken, att bara ta de första 4096 sektorerna funkade inte. Det blev helt sjuka namn på allt man laddade upp...

Den blir VARM, än så länge är den inte monterad nere i xboxen eftersom jag också har en extra pioneer 500M pc-dvd-rom är xbox lådan ändå öppen. Blir nog till att montera allt i ett pc-chassi sen och ordna en fläkt till hårddisken.

Vill man ha hårddisken monterad i xboxen ska man nog välja en 5400varvs disk.

Comment

är det någon som vet vad denna sida heter tacksam för alla svar

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X