Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fråga till Xtender kunnig personal

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Fråga till Xtender kunnig personal

Det är förmodligen ett faktum att mitt xtender chip är paj....

Jag "råkade" spilla lite tenn så det vart en brygga mellan 1:an och 2:ans lödpunkt på bioskretsen på chippet.

Jag märkte inte det utan monterade ihop min xbox och tryckte på play.
    Så prövade jag massa olika rw skivor och cdr, inget vill starta mina spel, står bara fel region, och invalid media.
    Så då så monterade jag isär den för typ 10:e gången, och mätte alla punkter på chippet och moderkortet, och då vart jag varse om problemet.
    Är rädd för att det har blivit en kortis i xtender bios kretsen.
    Vad fyller 1-2:ans punkter för funktion, någon som vet ?

Vi har aldrig lyckats montera något xtender...vi har bara haft ett sådant chip och det var sönder...

Chipet borde överleva ditt misstag och fungera bra om du tar bort tennet.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Tack för det.

Comment

1 och 2 är endast reset och en address port så det borde funka utan problem........

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X