Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ska man våga sig på att köpa en 120gb 7200rpm disk?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Ett tips. Varför inte köpa en 2.5" hårddisk på ca 60Gb (för det är jag säker på att det finns, om inte större). Och så köper man en "adapter" som gör så att man kan koppla in den på en vanlig IDE kontakt och strömkabel. En sådan borde inte bli lika varm som en 3.5", eller?

För snabbheten borde väl räcka? Eller?

TeXBoX

Comment

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
      Ursprungligen skrivet av TeXBoX:
      <strong>Ett tips. Varför inte köpa en 2.5" hårddisk på ca 60Gb (för det är jag säker på att det finns, om inte större). Och så köper man en "adapter" som gör så att man kan koppla in den på en vanlig IDE kontakt och strömkabel. En sådan borde inte bli lika varm som en 3.5", eller?

För snabbheten borde väl räcka? Eller?

TeXBoX</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Verkar onödigt dyrt, har för mig att 2.5" diskar kostar en slant extra.
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Gå in på denna siten: <a href="http://www.storagereview.com/" target="_blank">http://www.storagereview.com/</a> dom testar även ljudnivå och värme på olika diskar!

Comment

2.5" diskar e mkt slöare och dyrare än 3.5" diskar. Själv så kör jag med en 3.5" WD 80gb (7200rpm / 8mb cache) och den har stått på nu ca en vecka utan några som helst värme eller funktions problem!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X