Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vad gör jag för fel

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Vad gör jag för fel

Jag har förlängt kablarna 15-21
    startar xboxen får upp evolution X
    klipper sladdarna 15 - 21
    väljer " system util "
    därefter väljer jag " Flashbios " men då händer det nått underligt xboxen bootar om sen kommer det upp en ruta att nått är fel med din xbox kontakta reperatör bla... bla...
    Men när jag satt tillbaks sladdarna igen " 15 - 21 " så kommer Evolution X upp igen

Snälla hjälp mig

Använd XFLASH
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

XFLASH?
      Vad är det?

Comment

Du har något fel i din menu.ini antar jag eftersom boxen bootar om. Att du får "contact service" beror på att den försöker starta evo-x dashboarden - vilket inte går när boxen inte är modifierad.

Xflash är ett flashprogram som är lite pålitligare än det som är inbyggt i evo-x.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X