Kommer ni på PSXCare att ta in någon av dessa produkter? Vet att i alla fall jag hellre spelar med en PS2 handkontroll än den inte så övertygande XBox kontrollern...
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Dreambox eller Magic Box
Collapse
X
-
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Gorgar:
<strong>Kommer ni på PSXCare att ta in någon av dessa produkter? Vet att i alla fall jag hellre spelar med en PS2 handkontroll än den inte så övertygande XBox kontrollern...</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Jag känner igen dig Gogge! Är du Mattas Linderhöök som går handels på Östra? :damn cool:
<small>[ 18 October 2002, 22:00: Meddelandet redigerat av: Bengan ]</small>10 miljoner flugor kan inte ha fel - ät bajs.
- Citat
- Flag
Comment
-
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Slengan:
<strong>Det är ju Gam-Mattas!!
</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Nej men det är ju farfarsskäggot ju!
10 miljoner flugor kan inte ha fel - ät bajs.
- Citat
- Flag
Comment
-
Ursprungligen skrivet av Bengan:
<strong> </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Gorgar:
<strong>Kommer ni på PSXCare att ta in någon av dessa produkter? Vet att i alla fall jag hellre spelar med en PS2 handkontroll än den inte så övertygande XBox kontrollern...</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Jag känner igen dig Gogge! Är du Mattas Linderhöök som går handels på Östra? :damn cool:</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Nope... har bara varit tre år i ume nu... går skola på universitetet men är ursprungligen från Piteå som för övrigt suger i hockey märkte jag ikväll... 9-0 mot löven e inte acceptabelt
- Citat
- Flag
Comment
-
Vi har beställt Dreambox och några Controller S. Dom kommer inom 1-2 veckor.
Vi har även beställt diverse rgb-kablar/s-videokablar m.m. till xbox.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

Comment