Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Frågor inför köp av x-ecuter 2 lite

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Frågor inför köp av x-ecuter 2 lite

1. Vad vill ni ha in när ni ska löda fast kortet?
    2. Får man någon garanti hos er?
    3. Hur lång tid ungefär kommer det att ta om jag lämnar in den den här veckan?
    4. Kan man spela spelen direkt från xboxens hårddisk om man skickar över dem?
    5. får man den med evox bios?

tack

1: Hela boxen så kan vi hjälpa dig med evo-x installation på hårddisken m.m. då kostar det 1.350:-. Eller så kommer du med bara moderkortet löst, eller i din xboxlåda fastsatt med bara t.ex. 2 skruvar och ingen dvdläsare/hårddisk i lådan och lådan ej ihopskruvad eller skruvad med 1 skruv så fixar vi det för 1.200:-
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

och garantin?

Comment

fungerar ********* som du har köpt från USA eller från UK på svenska x-box??? x-ecuter går väl att montera med en swith eller?? om man har savade filer på hd, försvinner dom om man sätter in ett *********????

Comment

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
          Ursprungligen skrivet av Zith:
          <strong>och garantin?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Livstids garanti på våra lödningar så länge du inte bryter vårt sigill och öppnar boxen. Garantin på din xbox försvinner bums.
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Garantin täcker alltså bara era lödningar? Om chippet går sönder då? Eller något annat?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X