Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Defekt xbox till salu

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Defekt xbox till salu

Hej!
    Jag och min lilla farsa tänkte chippa min xbox v1.1 men något gick snett.
    Det blev antagligen kortslutning, men dvd hårddisk och mycket annat småt o gott fungerar.
    Så nu har jag köpt en ny xbox o ska snart chippa den.
    Men om det är npgon som vill köpa den defekta xboxen med alla delar så kan ni skicka ett mail t mig på adressen carluNd87@*******.com.
    Jag har fått en del erbjudanden redan , men bjud på ni.
    MVH exotiC
    Annonserat xbox med piratkopierade spel/roms

Ge mig skrotet så installerar jag chippet i din nya så det blir rätt gjort på en gång...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Gärna men d e ett matrix chipp och du sa att ni inte chippar matrix chipp.. Men ifall ni gör d så skickar jag d till er direkt, ni chippar alltså kin box emot att ni får min gamla box.. k.!
      Annonserat xbox med piratkopierade spel/roms

Comment

Originally posted by exotiC
        Gärna men d e ett matrix chipp och du sa att ni inte chippar matrix chipp.. Men ifall ni gör d så skickar jag d till er direkt, ni chippar alltså kin box emot att ni får min gamla box.. k.!
        Vi får väl löda fast ditt matrix isåfall, eller så får du 250:- tillgodo om du byter in det mot ett X-ecuter 2 lite eller pro, samt ingen kostnad för monteringen eftersom du donerar din xbox.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X