Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Jag har en philips dvd läsare i min xbox, och den e lite petig med cd-r skivor tyvärr som sagt... har testat en endel olika märken, och till andra som letar info kring ämnet kan jag ju säga att Fujifilms 700mb silverdisk skivor funkar kalas
alla mina cd-r skivor med musik funkar att spela upp i msdashboard, oavsett märke på medium. borde inte de funka på samma sätt om jag skulle bränna en iso med t ex superdisc/vcd (whatever)om jag bränner rätt? för isåntfall har jag bara brännt "fel" de 2 ggr jag testade med cd-r. kör med cd-rw nu men det vore mkt skönare att bara elda på cd-r plattor istället
Originally posted by lattjolajban har en fråga?(kanske en dum sådan, vad vet jag)
alla mina cd-r skivor med musik funkar att spela upp i msdashboard, oavsett märke på medium. borde inte de funka på samma sätt om jag skulle bränna en iso med t ex superdisc/vcd (whatever)om jag bränner rätt? för isåntfall har jag bara brännt "fel" de 2 ggr jag testade med cd-r. kör med cd-rw nu men det vore mkt skönare att bara elda på cd-r plattor istället
Skivorna kanske läses i olika hastighet beroende på om det är audio (1x) eller data (många fler x)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Comment