Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kompatibel cd-r media till Philips DVD

Collapse
X
  •  
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kompatibel cd-r media till Philips DVD

Jag har en philips dvd läsare i min xbox, och den e lite petig med cd-r skivor tyvärr som sagt... har testat en endel olika märken, och till andra som letar info kring ämnet kan jag ju säga att Fujifilms 700mb silverdisk skivor funkar kalas

PC-line CD-R fungerar också bra.

Comment

har en fråga?(kanske en dum sådan, vad vet jag)

alla mina cd-r skivor med musik funkar att spela upp i msdashboard, oavsett märke på medium. borde inte de funka på samma sätt om jag skulle bränna en iso med t ex superdisc/vcd (whatever)om jag bränner rätt? för isåntfall har jag bara brännt "fel" de 2 ggr jag testade med cd-r. kör med cd-rw nu men det vore mkt skönare att bara elda på cd-r plattor istället

Comment

Originally posted by lattjolajban
        har en fråga?(kanske en dum sådan, vad vet jag)

alla mina cd-r skivor med musik funkar att spela upp i msdashboard, oavsett märke på medium. borde inte de funka på samma sätt om jag skulle bränna en iso med t ex superdisc/vcd (whatever)om jag bränner rätt? för isåntfall har jag bara brännt "fel" de 2 ggr jag testade med cd-r. kör med cd-rw nu men det vore mkt skönare att bara elda på cd-r plattor istället
        Skivorna kanske läses i olika hastighet beroende på om det är audio (1x) eller data (många fler x)
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

aha, låter ju logiskt...
          tack för upplysningen!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X