Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vet inte hur det funkar! Hjälp!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Vet inte hur det funkar! Hjälp!

Grejen är så här:

Jag vill köpa en Xbox och kunna lira brända spel på den.
    Jag har DVD-brännare, och snabb internet uppkoppling.

Vilket "multiX-chip" ska jag köpa? Kan man ladda ner Xbox spel på Direct Connect? Behöver jag något mer?

Alla modifikationer vi erbjuder räcker för det du vill göra.

Om du har en dvd-r brännare behöver du inte oroa dig, alla xbox läser dvd-r. Kan du bara bränna +r eller +rw så måste du be att få en box som inte har Philips dvd-läsare.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

okay..

jag har en DVD-RW brännare, men vad är det för skillnad på "multiX"? Eftersom det inte spelar någon roll vilken man använder?
      Kan man kopiera Xbox spel, alltså med hjälpa av datorn?

Comment

xecuter 2 lite = kan stängas av, kan ha 2 olika bios på chippet
        xecuter 2 pro = lite + parallellport för "Nödflashning" från pc.

Du kan kopiera spelet från xboxen till datorn och sedan bränna
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X