Hej, undrar varför in inte ta hem USB kabel som möjliggör att man kan använda USB tangenbord med XboX ?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
USB sladd
Collapse
X
-
http://www.psxcare.com/product.php?xProd=10&xSec=9
Men jag måste sänka priset, har tänkt göra det hur länge som helst men glömmer alltid bort det. Tänk bara på att spelen i princip aldrig har stöd för usb-tillbehör. Ett undantag är phantasy star online. Och det går inte att använda t.ex. en pc-ratt, spelen letar inte efter den utan endast efter en riktig xboxratt.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
LOL så det är är det sitter, jag har funderat att beställa en längre tid men avstått p.g.a av priset. Nu tror jag att jag väntar lite tillOriginally posted by Hansi
Men jag måste sänka priset, har tänkt göra det hur länge som helst men glömmer alltid bort det.
Ev'rybody's in despair,
Ev'ry girl and boy
But when Quinn the Eskimo gets here,
Ev'rybody's gonna jump for joy.
Come all without, come all within,
You'll not see nothing like the mighty Quinn.
- Citat
- Flag
Comment
-
Nu är den iaf några spänn billigareLäs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

Comment