Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nitroxx mot X-Ecuter 2.2 PRO Multi-X chip

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Nitroxx mot X-Ecuter 2.2 PRO Multi-X chip

Jag har läst att dessa två skall vara "lika bra". Fullt jämförbara, så frågan är vilket man ska välja.

Om dom är lika bra så tycker jag priset spelar en VÄLDIGT stor roll, och här är Nitroxx chippet (nästan) hälften så dyrt som X-Ecuter 2.2 PRO. Så då borde väl valet vara väldigt enkelt(?)

Nitrox är inte lika "snyggt" som x-ecuter 2 avseende hur det monteras. Där får x-ecuter 2 10 poäng av 10 möjliga.

Nitrox går eventuellt inte flasha om från evo-x, utan endast från PC. Vet inte om det gäller aktuella versioner.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Ok men om det bara är layouten på kortet som är sämre så känns det som att spara 500:- är viktigare.

Eller missar jag något?

Comment

Nej du missar inget. Nitroxx är ett aldeles utmärkt chipp så vitt jag vet. Jag har den äldre versionen (bioxx) själv och är hur nöjd som helst funderar dock på att byta upp mig för att få multibios funktion. Är även sugen på irmodden som fins till nitroxx och som bl.a gör att man via fjärren kan välja vilken bios som skall boota. Du kan använda en del av de pengar du får över (när du köper nitroxx) till denna coola irmodd. Dock kan jag säga att det är betydligt svårare att hitta information och support angående nitroxx/bioxx än x2pro om du inte kan tyska. Hansi och grabbarna kommer knappast kunna hjälpa dig med frågor angånde nitroxx problem.
        "The mind is like a parachute - it only works if it's open."
        - Frank Zappa

Xbox 1.1 / PCBioxx / WD120GB

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X