Min kompis inte köra fyra st sen han la in evo-X vet någon vad det kan va för fel?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Kan inte köra 4st!
Collapse
X
-
Antagligen så lossnade en komponent på handkontrollsporten, det är vanligt på xbox version 1.0 om den som tar isär boxen inte tänker sig för innan han drar ut kablarna.
Det är ett litet ytmonterat motstånd/kondensator på den där lilla modulen som man drar bort från moderkortet och som delar upp två kontakter på moderkortet till fyra handkontrollsportar.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
Jo, det är ju bara att laga eller byta ut den där modulen.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Du upptäcker den när du tar isär xboxen, det är den enda kretskortsmodul som går att rycka loss från moderkortet...Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

Comment