Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

ps2 ljuspistol till xbox?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• ps2 ljuspistol till xbox?

Jag undrar om det går att köra en ljuspistol som är ämnad för ps1/2 via "XBOX Adapter för Playstation handkontroll" och lira house of the dead t.ex.?

det vore väldigt lyckat isåfall.

fan är det ingen som kan svara på detta eller?

inte ens någon fundering kring det?

where's the spirit?

Comment

Känns väl lite "overkill" att göra på det sättet med tanke på att det nu finns ljuspistoler till krysslådan från 350:- som dessutom skall fungera utmärkt på 100Hz TV's

Kolla på den här länken
      Last edited by Slite; 2003-08-01, 08:35.

Comment

Nån som vet om ljuspistoler funkar till en projektor? Vore rätt fett att sätta upp en 4x3 meter bild och leka pangpang

Comment

Originally posted by Boris
          Nån som vet om ljuspistoler funkar till en projektor? Vore rätt fett att sätta upp en 4x3 meter bild och leka pangpang
          Tyvärr fungerar det vad jag vet bara med crt baserad bakprojektion.
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X