Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xboxen som inspelningsbar video?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Xboxen som inspelningsbar video?

Att boxen är en fenomenal mediaUPPspelare råder det inget som helst tvivel om!
    MEN är det någon som funderat på att försöka bygga boxen eller programera ett program som gör att man kan spela IN från tvn som med en vanlig video?

Om någon försökt vad stupade det på? Att boxen inte har något tv-kort är ju en självklarhet!

Vem vet jag kanske har väckt en idé?!?

Mattias

Falun

Tror det är ett sådant projekt på gång. Video-in är inget problem, finns usb adaptrar för sådant.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

input/output

undrar bara varför det står input/output på
      (den där fula) kontakten ..
      (jag är ju så bra på att förklara)

dd1978: 3-vligt att nån bor här i närheten ..

Comment

tror inte dom kom någon vart med det, tydligen behövde dom något specielt från tillverkaren av TV korten för att få det att funka.

det dom håller på att utvekla är enn TIVO* klient så du kan styra TIVO från din Xbox

Tivo är en PVR för Linux. tror ävven rn kliet för en windows PVR är på G

PVR kommer troligtvis finnas i nästa version av xbox.

Comment

PVR ??

Comment

Personal Video recorder

lite osäker på om P var personal, orkar inte kolla just nu

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X