Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Föra över film från datorn?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Föra över film från datorn?

Jag lyckas utan problem föra över både musik, program och spel till min xbox genom datorn men inte filmer, e ganska ny på xbox å vet inte riktigt hur jag gör. Jag skapade en movies mapp i E mappen och sedan när jag försökte lägga filmen där så händer ingenting, va gör jag fel?

Klarar du av dom grejerna så klarar du även att föra över filmer till xboxen, man gör på samma sätt till mappen F:\Videos. Men varför föra över filmer på xboxen när du kan se filmerna som ligger på PC även genom xboxen med RELAX, eller bränna dom på CD-RW skivor som man ser bränner om. Möjligheterna är många så slipper man ta upp plats på Xboxens HD med filmer & kan lägga över spel i stället eftersom man spelar mer än ser på samma film om & om igen.....
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

går inte at skapa en mapp med namn videos i F mappen

Comment

Har du installerat fr en SD 3.6 finns mappen redan där eller har du en stor HD kolla nästa partion
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

vet inte om det har med det att göra, men om jag kollar på settings på xbox så står det free space on f:0 men det verkar konstigt, för om jag kollar i mapparna på ftp programet så är F mappen tom.

Kan någon ge en förklaring?

Comment

Du har inte bytt till en större hårddisk än original, använd E: istället
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Originally posted by virtuase
              vet inte om det har med det att göra, men om jag kollar på settings på xbox så står det free space on f:0 men det verkar konstigt, för om jag kollar i mapparna på ftp programet så är F mappen tom.

Kan någon ge en förklaring?
              Kolla om du kan öppna F:\ partionen OM du kan det gar du en 10GB HD el i största turen en 20 GB men ovanligt

Comment

Finns det boxar med 20 gb orginaldisk?

Vad är det för märke på dom?

Har en Seagate själv

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X