Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Lumpen problem med svartvit xbox :)

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Lumpen problem med svartvit xbox :)

Jag är för närvarande inryckt i Boden...

För att snabba upp min tid där så tänkte jag dra upp mitt xbox dit...
    Saken är den att teven vi har fixat dit inne på logementet har enbart RF kontakt. Jag måste alltså tjacka en RF kontakt till mitt xbox... Jesper Gidlund som bor i samma rum som mig och har jobbat på hos er säger att NTSC spelen kommer att bli svartvita...

Han har säkert rätt eftersom samma sak gäller Playstation men går det att undvika utan att skaffa en ny teve?

Gidlund hälsar säkert också... Han har fri marsch, stödkryckor (stuckat båda fötterna!) och röker hela tiden... Jävligt soft kille, han är äldst av alla på vårat kompani

Så länge du kör xboxen i PAL mode så får du färg. Vissa spel kommer vägra starta, vissa spel kommer ge fel tajming och t.ex. strula till det när du försöker göra tidsförsök för att få körkort/licenser/m.m. racingspel.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X