Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hårddisk enheter... ?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hårddisk enheter... ?

Vad används alla hårddisk partitioner på xboxen till?

Själv kör jag en 80GB installerad som Large Drive.

C:\ = Dashboard
    D:\ = ?
    E:\ = Saves ?
    F:\ = Large Drive vid hdd byte ( program\spel )

Sen finns det väl Y,Z och X?

Vilka kan man tömma utan problem osv? Vad ska man akta sig för att tabort.. Tacksam för svar!
    XBOX v1.1 - Samsung DVD
    Seagate Barracuda 7200.7 80GB
    X-ecuter2 Lite v2.2

d: är antingen dvd-läsaren eller så är den mappad "virtuellt" till den mapp du startat ditt spel från.

Har du startat t.ex. en emulator från f:\emulators\nes och har en romskatalog i f:\emulators\nes\roms så når du romsen som d:\roms

x,y,z är för temporär lagring. Vilket spel eller program som helst kan när som helst radera dessa och använda utrymmet för eget bruk. Lägg inget där som du vill ha kvar. Om du aldrig spelar spel utan bara har xboxen som mediaspelare så går det säkert alldeles utmärkt att lägga mediafiler där om det är fullt på E: och F:
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X