Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Chassiet i Xboxen

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Chassiet i Xboxen

Har aluminium chassit i xboxen någon annan funktion förutom att göra hela xboxen mer stabil?

Har införskaffat mig en Limited Edidtion som jag har monterat in diverse lampor i för att den skulle bli lite coolare!!

De syntes inte speciellt mycket innan jag monterade ur chassit men
    nu lyser det ordentligt om boxen!

Jag har inte kunnat märka någon skillnad förutom att tempen på moderkortet sjönk en aning sedan jag monterat ut chassit.

Jag har heller inte kunnat se att boxen stör tvn, videon, dvd osv osv.
    Boxen fungerar utmärkt den har heller inte fått några störningar av något slag.

Jag antar att det är för att få ett stabilt jordplan och minska risken för störningar. EU/CE-märkningsregler osv.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Ok, inget man inte kan fixa med lite jordkablar istället!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X