Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Mod

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Mod

jag skulle vilja modda min xbox men har nu lite pengar efter jag har köpt min xbox. Var är det billigaste och lättaste sättet. skulle vilja byta hd och kunna spela emulator spel.
    Länkat till konkurrerande företag i forumet

Omflashning av BIOS, vi fixar det för 700:-
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Det finns fullt fungerande chip för 250:- men om du inte kan/vill löda själv så ge PSXCARE en chans.

Tycker dock personligen inte om att skicka saker med post så lite fler butiker runt om i landet hade nog inte skadat Hansi!
      Hembion Movies´n GamesMail

Comment

Finns ett antal butiker runt om i Sverige som gör just detta, bara i skåne ett 15-tal gamebutiker som gör just det.
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Tänkte mer på att ni skulle öppna filialer runt om i landet. Som T.ex göteborg och andra större städer.

Menar du att Game moddar boxar oxå? är det inte lite att motsätta sig själva när dom säljer mycket spel? Dom är ju oxå ensamma om att ta tillbaka spel med bruten föpackning.
          Hembion Movies´n GamesMail

Comment

Med Gamebutiker menas spelbutiker av namnet, brukar vara så att dom som säljer hela paket har även chip service nu menar jag INTE SIBA & ONOFF utan renodlade spelbutiker.
            "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Men då undrar jag...finns det inget närmare göteborg....
              Jag är på den fronten jag med att inte skicka i väg min box.

För det är så att jag vill ju ha detta chip Xenium 2M XBOX chip
              Ingen igöteborg vad jag hittat installerar detta.
              Så mycket sugen på att få chippa boxen.....

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X