Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Behöver lite hjälp med överföring av Raincoat till ett minneskort!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Behöver lite hjälp med överföring av Raincoat till ett minneskort!

Det är så här att jag ska flasha om bioset på min omoddade xbox med hjälp av 007 hacket och Raincoat och jag måste få över Raincoat på ett minnes kort och då behöver man en moddad xbox för att få över Raincoat till minnes kortet och det har jag tyvärr inte så jag undrar om jag kan ta med en diskett med Raincoat och ett minneskort till eran butik på söder och ni kan föra över Raincoat filerna till minneskortet? Tar ni betalt?
    Xbox Hacker Noob

Ursäkta, men jag vill ha ett svar nu! för jag hade tänkt att stick till er nu men jag vill gärna höra med er vad ni säger om det...

Mvh John
    Xbox Hacker Noob

Comment

Jag kan lägga in raincoat på ditt minneskort för 200:- men vi öppnar först på måndag...
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

200kr? Jag har dyngan med mig på en diskett och allt! Jag ogillar era priser starkt...
        Xbox Hacker Noob

Comment

nja du behöver en sak som du inte kan klara av själv.
          PsxCare erbjuder denna tjänst, då det tar lite tid så vill dom så klart ha betalt.

Comment

Ja vet, men jag köper nog en mega x key eller vad det heter istället.
            Xbox Hacker Noob

Comment

Vi tar alltid 200:- för att flasha om chip, lägga in saker på minneskort m.m.

Hyran skall betalas, personalen skall ha lön, och får man mot förmodan någon krona över så skall tanterna i det höga huset på götgatan ha det mesta ändå.
              Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

om du någongång startar ett eget företag eller pratar med någon som har ett, så märker du snart att det inte blir så mycket kvar på 200:-, precis som hanis skrev tidigare.. om du sedan kollar hur snabbt man ofta får svar av hansi mfl på alla möjliga och omöjliga tider på detta forum så har de en enormt bra service... försök få svar om något (för dig) viktigt efter stängning på andra företag...

Comment

Ber om ursäkt Hansi! Ni gör ett mycket bra jobb!
                  Xbox Hacker Noob

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X