Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Snart är nog 137gb gränsen ett minne blott..

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Snart är nog 137gb gränsen ett minne blott..

Det verkar som om denna gräns försvinner inom kort enligt en artikel på XS, tydligen så klarar xbox chipset LBA-48 adressing istället är det xbox kernel som begränsar till LBA-28.

Så snart förhoppningsvis kan man trycka i större diskar. :-)

Re: Snart är nog 137gb gränsen ett minne blott..

Originally posted by wmadoss
    Det verkar som om denna gräns försvinner inom kort enligt en artikel på XS, tydligen så klarar xbox chipset LBA-48 adressing istället är det xbox kernel som begränsar till LBA-28.

Så snart förhoppningsvis kan man trycka i större diskar. :-)
    Ja, såg det också, och det är en utveckling vi hälsar med synnerligen tillfredställelse.

250GB HD, here I come!

Ummmm... X-Deck alternativt Xecuter chassi med 4x250GB, en Xbox med 1 TerraByte vore mumma

Comment

mycket spännande även fast jag föredrar DVD-R framför fetare HDD så är det ju underbara nyheter för alla som inte gör det
      Rip. Mix. Burn.

Comment

Originally posted by gBOX
        mycket spännande även fast jag föredrar DVD-R framför fetare HDD så är det ju underbara nyheter för alla som inte gör det
        Bah! Med dvd-r så hinner man aldrig spela något eftersom all tid går åt att byta skiva i brännaren :-)
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Originally posted by Hansi
          Bah! Med dvd-r så hinner man aldrig spela något eftersom all tid går åt att byta skiva i brännaren :-)
          Hehehe, sant.
          Rip. Mix. Burn.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X