Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

iso eller kataloger

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• iso eller kataloger

Varför bränna spelen med iso filer(då syns dvd inte i datorn)?
    När man kan bränna en vanlig DVD UDF gjord på katalog strukture .
    Båda spelen fungera i min xbox och med en dvd udf skiva så kan även datorn läsa skivan

För och nackdelar som jag har missat??

Inga kända problem med UDF, så kör på det sätt du föredrar.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Har också börjat bränna i UDF och har inte stött på några problem.

Kan vara att GDF formatet (XISO) är ngt snabbare och kan vara att föredra vid spel som har extremt många filer som (pirates tex) när jag kör det från DVD (UDF) så tar det en jävla tid iaf, kan iofs bero på dåligt media (har inte testat om det går bättre att köra det från en DVD bränd i riktigt GDF format.

Fördelen med UDF också som jag ser det är att om man aldrig kör "köpta original spel" så kan man stoppa i vilken PC DVD läsare som helst som kan läsa alla media.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X