Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fråga angående spel-format - hur gå till väga

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Det är precis som Slite skrev!

http://www-nrd.nhtsa.dot.gov/departments/help/tar.html

Comment

Kan jag göra om dessa filer på något sätt till en ISO fil?!

Comment

Packa upp .001 osv filerna, öppna .001 filen i winrar......
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Men det är så det ser ut när filen med ändelsen .TAR är uppackad med Winrar:

r-fila.001
          r-fila.002
          r-fila.003
          r-fila.004
          r-fila.005
          r-fila.006
          r-fila.sfv
          riot.nfo
          tar.txt

Comment

Ja, och nu gör du som jag säger istället för att ifrågasätta... :-)
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Ok, Hansi! Ska bli.........:-))

Nu är de uppackade med Win RAR, gick bra utan sista filen som heter SFV.fil

Ska jag packa ihop samtliga ISO filer nu till en ISO fil?

Comment

SFV filen är bara på 1kb kan tilläggas

Comment

Fick du mer än en iso-fil??

Comment

Ja, konstigt nog!! Det går inte att packa upp samtliga till en och samma katalog. De vill packas upp en och en, väljer jag samma katalog för r-fila.002 som för r-fila.001 så frågar Winrar om jag vill ersätta r-fila.001?! Så att jag har nu 6st filer med ändelsen .ISO Det konstiga är att alla är lika stora på 244 096kb

Fattar nada?!

r-fila.001
                    r-fila.002
                    r-fila.003
                    r-fila.004
                    r-fila.005
                    r-fila.006
                    r-fila.sfv

Comment

Du skulle ju bara packa upp .001 filen :-)

Winrar ser till att automatiskt plocka ihop .iso-filen från alla .00x filerna. Det spelar nog ingen roll vilken av .00x filerna man öppnar.

Bränn isofilen så blir allt bra nu.

Comment

Ok, då gör jag om det. ;-)

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                        Auto-Saved
                        Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                        x
                        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                        x
                        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                        Working...
                        X