Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

knights of republic hänger sig

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• knights of republic hänger sig

jag brukar alltid inhandla dom större titlarna på orginal till xbox men har en flashad xbox och stötte på ett stort problem idag med star wars knight of republic..det går inte att spara..spelet hänger sig vid nästa nivå i spelet när jag kör från cd. testade att kopiera över spelet med xboxcopy och dvdtoxbox men får inte ens igång spelet från hd:n. Finns det nån patch att lägga på spelet? eller har ni något annat tips för att få det o funka?

/desperat

Har du flashat in X24977 bioset?, prova med det först.
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

flasha

Jag har inte kunskaperna att flasha in nytt bios, det måste finnas ett enklare sätt? kan det vara fel på skivan? ska till butiken idag o höra vad dom säger.

/lithium

Comment

Vad har du för chip?
        Om du flashar via "system utils flash bios" spelar det ingen roll vilken storlek du väljer då den flashern "automatiskt" ser till att en 256K bios flashas in 4x efter varandra i ett 1024k chip. Flashar du med xflash under "Apps" så måste du välja ett 1024K bios.
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

flashad bios inget chip

Jag har inget chip i min xbox vad jag vet..lämnade in den för flashning på butik och la sen in egna menyer.

Comment

Star wars hänger sej

Jag har samma problem med det spelet, när jag ska spara då hänger det sig..
            men detta började först hända efter jag spelat 5 timmar inn i spelet..
            Jag har en chippad box inte en flashad..så ja tror inte de beror på de..
            Ja skulle vara tacksam för en lösning!?

Comment

vilket bios har du??
              Detta är min signatur

Comment

Jag vet inte vilket bios jag har...hur kan ja kolla det??

Comment

kolla vad filen som ligger i c:/bios heter
                  Detta är min signatur

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X