Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Någon snäll som kan hjälpa????

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Någon snäll som kan hjälpa????

Har precis chippat min xbox,,,,,har redan laddat ner spel på nätet,hoppas dessa fungerar,frågan är vilka program behöver jag till datorn ? hur ska man göra med filerna man laddat ner???behöver man något mer program i boxen???som ni förstår hur går man till väga för att få över spel och filmer till boxen?????något tips där man kan hämta senaste spelen???TACKSAM FÖR ALL HJÄLP JAG KAN FÅ
    Avstängd - frågat efter download av xbox spel

Re: Någon snäll som kan hjälpa????

Originally posted by ZIP
    Har precis chippat min xbox,,,,,har redan laddat ner spel på nätet,hoppas dessa fungerar,frågan är vilka program behöver jag till datorn ? hur ska man göra med filerna man laddat ner???behöver man något mer program i boxen???som ni förstår hur går man till väga för att få över spel och filmer till boxen?????något tips där man kan hämta senaste spelen???TACKSAM FÖR ALL HJÄLP JAG KAN FÅ
    Kör över spelen med xFER 202..på boxen behöver du inget extra

http://dwl.xbox-scene.net/~xbox/xbox...ls/xFER202.rar
    XBox: v1.1
    Dvd: Samsung
    Modchip: Matrix
    Bios: EvolutionX M7
    Hård Disk: 80Gb (Maxtor)
    Dashboard: EvolutionX 3921

Comment

Det finns en underbart bundle av program till Xboxen med installationsprogram och allt som heter Superdisc! Ladda ner och bränn på en CDRW. Starta på denna och kör installation under www.psxcare.com menyn!! Denna skiva fyller din Xbox med allt du behöver!

Lycka till.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X