Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Enigma switchdisc-problem

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Enigma switchdisc-problem

Finns det inget sätt att få Xboxen att starta i "rätt läge" för varje spel istället för att behöva gå in och ändra manuellt med Enigma Switchdisc? Detta problem uppmärksammade jag efter att ha provat att få igång Tiger Woods PGA Tour 2004 PAL-releasen i NTSC-mode, vilket inte går. Jag vill att boxen ska starta upp i PAL på PAL-spel och NTSC på NTSC-spel, går detta på något sätt utan att blanda in Enigma Switchdisc?

När jag spelar själv kan jag ju visserligen gå in och ändra för jag vet vilka modes alla mina spel är, men dom andra som spelar på min maskin har inte dom kunskaperna och det är ju tråkigt om dom inte kan få igång alla spelen som i exemplet med Tiger Woods PAL.
    Last edited by Drem; 2003-09-24, 07:13.

Jo e det NYA EvoXdashen 3921 görs det automatiskt OM du sätter det på det i "System Utils".
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Tänk dock på att den är jävligt buggig (funkar inge vidare heller)och funkar endast om du också aktiverar evox inbyggda IGR, vilket i sin tur medför massa andra problem.
      Last edited by wmadoss; 2003-09-24, 09:45.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X