Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

ESPN NHL Hockey - saknade texturer

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• ESPN NHL Hockey - saknade texturer

Hittade en ISO på cirkus 2,82GB som jag har packat upp och ordnat utan några som helst problem.
    Det har till och med startat upp fläckfritt (visste inte om det var PAL eller NTSC), men sedan händer det mystiska saker.
    När man väljer lag, och sedan får välja tröjor, då syns inte tröjorna. När man sedan börjar spela matchen, då är det inga texturer på spelarnas "dräkter". Skridskor, och hud och ansikten och allt annat är texturerat och fint, men matchdräkterna saknar helt och hållet texturer och är därför helt vita.
    Ypperligt tråkigt...

Det är förresten två filer som skumt nog är på 0 byte också;
    chatter.bin
    loadingmusic.iff

Någon som har funderingar på någon lösning?
    Gärna annat än att tanka hem en annan version...

:::Update:::
    Ändrar jag till NTSC istället för PAL får jag textur på dräkterna, men alla dräkter bär hemmalagets texturer...

Hjälp?
    Last edited by Methroix; 2003-09-26, 02:01.

Köp orginalet så slipper du ala bekymmer
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Det gör säkert du va Pege63... :-)?

Comment

japp det gör jag om inte så lånar jag av polare & lägger ner det på HDn, har ingen fasst lina hemma tröttnat på Internet privat. Hhar annat för mig på fritiden.
        Last edited by pege63; 2003-09-26, 10:22.
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Tröttnat på Internet ??

Internet är väl inte ngt man tröttnar på.

Behöver man information eller vad som helst så kan man kolla på internet.

Man sitter väl inte bara och surfar på internet hela tiden bara för skojs skull (ibland kanske) för isf skulle nog jag också tröttna.

Och låna spel av en polare och kopiera in på HD´n är ju rätt smidigt också men ingen skillnad mot att ladda ner.

Comment

Internet uppkoppling sedan gammla goa tiden när man surfade på 9600 linor mot en BBS i STHLM & bara hade textbaserade sidor, det var tider det.

Comment

Personligen tycker jag det var helt värdelöst då.

Fanns inte mycke information då.

Fast lite kul var det ju men inte till ngn egentlig nytta.

Comment

ehmm...
                You're not helping...

Har inte haft ett hockeyspel till krysslådan tidigare, så jag vill gärna prova ett innan jag bestämmer mig för att lägga ut några pengar. Tyvärr har jag ingen jag kan låna det av, och då blir alternativen ganska få...

Helst skulle jag vilja testa EA's NHL2004, men det finns icke att få tag på i PAL-version...

Är det ingen som har ESPN NHL Hockey som har lust att kolla upp hur stora mina 0 byte's filer egentligen ska vara?

Comment

Varför vill du ha PAL versionen.

Jag kan kolla upp det när jag kommer hem och posta det senare ikväll..

Comment

Varför vill du ha PAL versionen.

Jag kan kolla upp det när jag kommer hem och posta det senare ikväll..
                    Uh...
                    För att jag i min trångsynthet trodde jag behövde ha den?

Det vore väldigt hyggligt av dig om du gjorde det. Thnx.

Comment

Har kollat nu och dem är 0 bytes stora hos mig med.

Comment

jaja...

Tack i alla fall.

Någon fil är det ju i alla fall som haschar...
                        Får väl vänta på NHL2004 istället då...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                        Auto-Saved
                        Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                        x
                        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                        x
                        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                        Working...
                        X