Hej jag moddade min box i dag och hitills har alla backupper jag provat haft hackande ljud (speciellt i början) och på ett av spelen (dinotopia) så håppar spelet frammår dvs när det är en dialåg så säger dom halva och sedan klipper det ljudet och dom börjar på nästa mening, någon som har en aning om vad det kan vara, är chippet felmonterat?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ljudproblem
Collapse
X
-
Prova att ändra mellan pal och ntsc med enigmah videomode switchdisc.
Och kör inte spelen från dåliga cd/dvd-skivor.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
jag kör spelet bloodrayne 2 från HD och det är usa-versionen av spelet.
ljudet hackar lite i inlednings-filömen och i mellansekvens-filmerna.
under spel så är det perfekt men under filmer hackar det lite.
provade ändra till NTSC i enigma men då blir ju allt svartvitt ?
- Citat
- Flag
Comment
-
Strunta i NTSC om det blir svartvitt, ställ om till PAL60 i MS DASHBOARD istället.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

Comment