Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

pc som spelserver

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• pc som spelserver

min frågar är lite luddig men kanske ändå..
    kan jag ha spelen på min dator och sen utan att lägga över dom på xboxen köra dom? alltså på något sätt mounta dom genom nätverket?

Nix det går inte och kommer förmodligen aldrig att hända heller (XBOX spel alltså).

Comment

Originally posted by wmadoss
      Nix det går inte och kommer förmodligen aldrig att hända heller (XBOX spel alltså).
      Hehe... isstanes vad många gånger vi fått äta orden "förmodligen aldrig" när det gäller Xboxen, exempelvis skulle det ju ALDRIG gå att använda hårddiskar större än 137Gb ... Så det skulle inte förvåna mig om det kommer en lösning på detta också

Comment

Jo men nu när det går att använda större HD än 137GB så behöver man ju inte streama ju , har man e stor HD i PC som man vill lägga spel på kan man lika bra slänga in det i Xboxen ju om inget annat
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Här stämmer det nog tyvärr med "förmodligen aldrig".

Nätverks IO kommer att ta så mycke kraft så det kommer inte att gå att köra spelen, även ifall det kommer ett bios där man eventuellt skulle kunna mounta nätverks enheter.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X