Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Jag hittade det inte "på de vanliga ställena", finns det ingen färdig build ännu?
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Originally posted by Jaze Så vad är det här bra för då?? noob inom xbox världen
Hej!
XBMC är XBMP:s efterföljare. Än så länge så finns endast en ganska labil alfa-version ute. Det blir säkert en kanonbra mediaspelare när projektet kommit lite längre, men än så länge bör man hålla sig till XBMP.
Hitta den till slut.Installerade den på f, la en genväg i evox.ini till den och startade.Allt bra,men sen gick jag in i inställningar och ändrade lite,när jag sedan startade om så gick den inte igång??
Ok tänkte ja tog borten från xboxen la dit den igen på ett annat ställe.Men den funkade inte där heller??
Vad är det för fel jag har gjort??
Comment