Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

SuperDisc

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• SuperDisc

Har lite probbs att få min XboX att boota med superdisc 3.6. Ison är det inga fel på, har packat upp den och beundrat.

DVD spelaren är en philipz. Har brännt på plextor cd-r, cd-rw och hp cd-rw.

Maskinen är helt original, om det har med saken att göra?

"Your xbox can't recognize this disc. Make sure...blabla"

Det skumma är att en bränd cdr (no name) skiva med musik svalde den med god aptit.

Hur fasen ska jag få en superdisc att boota?
    Kringgått ordfiltret för att skriva namnet på konkurrerande företag.

Re: SuperDisc

Originally posted by ctrl-alt-del
    Maskinen är helt original, om det har med saken att göra?
    Du måste ha ett ********* i eller en flashad orginal bios för att kunna boota SD...
    The mind is like a parachute - it only works if it's open...

Comment

Ok, det förklarar ju ett o annat.

Då kan man ju glömma ftp o allt annat roligt tills chippet anländer.
      Kringgått ordfiltret för att skriva namnet på konkurrerande företag.

Comment

Re: Re: SuperDisc

Originally posted by BullHead
        Du måste ha ett ******** i eller en flashad orginal bios för att kunna boota SD...
        Är det av ren jävulskap du belagt svaret på min fråga med *:er hansi?
        Då detta superfarliga ord kan med lätthet hittas i flera andra trådar?

Jag har bett om ursäkt för mitt misstag och blivid straffad/bannad (RIP ctrl-alt-del), men ej fått något svar från dig. Varken här på forumet, via mIRC eller ICQ.

Man känner sig inte direkt välkommen då man som ny råkar göra ett misstag o bums är man bannad utan någon som helst förvarning.

//PEACE

Comment

Comment

Vad är det för regler som gäller...? Vad får man skriva eller inte skriva?

MVH/ x-iTe

Comment

Originally posted by x-ite
              Vad är det för regler som gäller...? Vad får man skriva eller inte skriva?

MVH/ x-iTe

Bra fråga! Och hur man ska skriva det så att det berömda *-filtret tar bort allt olämpligt.

Kan man få klarhet i det en gång för alla, Hansi?

Eller leker vi fortfarande tysta-leken?

Comment

Om det man skriver ersätts med "*" så är det bara att gilla läget och inte försöka vara fiffig. Dina övriga kommentarer har ingenting med det som diskuteras i detta forum att göra. Att jag inte "bannat" det nya användarid du lade upp är väl svar nog.
                Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X