När jag lägger över apps och emulatorer på min xbox från superdisc, får de namnen remotex. Hur ska jag göra för att få andra namn på dem?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Varför heter appsen remoteX?
Collapse
X
-
Exakt vad menar du?
Hur har du gjort för att installera?Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
Men vad är problemet?Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Samma sak för mig. Bytte hårddisk, inst. Sdisc 3.7rc8, format C-E-F sedan install large Drive.
Nu när jag går in på Apps, Games osv heter allting Remotex!!
Jag kan använda programmen fast de heter alla Remotex så det blir svårt att skilja på de.
Varför blir det så och hur kan jag fixa det?!?!??
- Citat
- Flag
Comment

Comment