Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ladda över musikvideos till XBOX...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ladda över musikvideos till XBOX...

Hej!

Jag har ett problem som jag hoppas att nån kan hjälpa mej med.
    Det är så att när jag ska ladda över musikvideos, simpsons avsnitt etc. så säger flashftp att det inte går att ladda över. Men när jag laddar filmer eller mp3or funkar det utan problem.
    Nån som vet vad som kan vara fel?
    M12

Kolla så att inte filnamnet innehåller konstiga tecken. Brukar vara det som strular.

Comment

Ett tips är annars att "streama" musik och filmer från Pc:n med Relax via nätverkskabeln. Fungerar klockrent att spela upp i xboxmediaplayer, och så slipper man hålla på att tanka över till boxen och ockupera hd utrymme.

MVH/ x-iTe

Comment

Originally posted by x-ite
        Ett tips är annars att "streama" musik och filmer från Pc:n med Relax via nätverkskabeln. Fungerar klockrent att spela upp i xboxmediaplayer, och så slipper man hålla på att tanka över till boxen och ockupera hd utrymme.

MVH/ x-iTe
        I agree

Comment

Ok...
          Tack för hjälpen.
          Det var lite konstiga namn som var problemet. =)
          Det är alltid det där lilla som man inte tänker på som är problemet.
          M12

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X