Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tony Hawk Underground

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Tony Hawk Underground

Har packat upp ISO'n på datorns hdd och patchat default.xbe med Craxtion (3.1). Har sedan fört över den till XBOX hdd, och spelet startar som det ska, allt fungerar som det ska, utom att load'a en career...

Finns det något annat program, eller en patch, eller ett annat tillvägagångssätt som gör att det fungerar som det ska??

jag använde xfer 2.02 o ftp:a direkt till boxen det funkade för mig xfer patchar oxå

Comment

Det gick fort!
      Ska testa det.

::EDIT::
      Det verkar fungera bra nu.
      Danke, danke!
      Last edited by Methroix; 2003-11-09, 14:52.

Comment

Nu händer det skumma saker...

Jag skrev ju tidigare att jag fick det att fungera, men nu har det lagt av igen, mer än förut.
        Nu går det inte att load'a en career, precis som från början, men det går inte heller att skapa en ny!
        Man skulle kunna tro att det är någon adaptiv copyprotecion som lurar...

Jag har förstås testat att göra om extraction, utan framsteg...

Comment

DU måste ha fått en dålig kopia på tonys underground, tanka in en ny fräsch kopia som är fixad ordnar det sig. du ska inte behöva cracka det själv med craxtion programmet.

Comment

testa att ställa in klockan rätt. man verkar behöva det i nyare spel.
            ...men vad vet jag...liksom...

Comment

Men det funkade ju tidigare, ett tag, så det borde väl inte vara fel på ISO'n?

För att ställa in klockan behöver man väl original dashboard, och den är svår att hitta på min hdd...

::EDIT::
              Hittade EvoX-skivan, och därmed även original dashboard, så nu visar klockan i alla fall inte ett och ett halft år efter
              Nu är det bara att hoppas att TH:UG vill fungera som det jag vill att det ska fungera...
              Last edited by Methroix; 2003-11-24, 13:52.

Comment

Om du inte har en orginal MS-dashboard kan du installera den från Superdisc. Boota med superdisc välj menyn www.PSXCARE.com och sedan "Install original MS-dashboard"

Sen kan du välja MS-dashboard från EvoX och ställa klockan.

Comment

Det verkar fungera nu. Ska bli intressant att se hur länge det håller denna gång...

Tack för hjälpen!

Comment

...och det är fortfarande samma fel...
                    Så fort jag ska ladda en karriär låser sig boxen, samma sak om jag försöker skapa en ny...

Comment

Hej.Jag har Tony Hawks inlagt på hdd men varenda ggr jag försöker ladda spelet så kommer det upp rutan:
                      Dirty Disc .....
                      Jag spelar ju inte med skivan?I roten på spelet ligger ju Default:XBE 1900kb,men ska det inte ligga en DAT fil också?Jag har inte den filen.Behöver hjälp med detta.

Comment

Jag har samma problem..!

Jag har samma problem..!
                        Ladda hem:
                        Tony Hawks Underground Pal Multi3 Dvdrip Xbox-Darkforce.tar
                        Och jag har oxå Ftp:at det till hd på boxen..!
                        Men sen när man startar spelet så kommer det bara upp en text där det står typ att skivan e kanske smutsig lr repig..!

Har kollat runt lite på nätet men ej hittat något matnytigt för detta problem..!

Någon som har en sida i bakhuvudet där man kanske kan få tag på lite crack o patchar..!??

Comment

Re: Jag har samma problem..!

Originally posted by Hult@
                          Jag har samma problem..!
                          Ladda hem:
                          Tony Hawks Underground Pal Multi3 Dvdrip Xbox-Darkforce.tar
                          Och jag har oxå Ftp:at det till hd på boxen..!
                          Men sen när man startar spelet så kommer det bara upp en text där det står typ att skivan e kanske smutsig lr repig..!

Har kollat runt lite på nätet men ej hittat något matnytigt för detta problem..!

Någon som har en sida i bakhuvudet där man kanske kan få tag på lite crack o patchar..!??
                          Dålig kopia var det för mig.Fick tag på en ny & den funkar klock rent.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                          Auto-Saved
                          Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad:
                          x
                          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                          x
                          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                          Working...
                          X