Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ljudet före bilden på divx

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ljudet före bilden på divx

Nu är det så att jag har X-Cuter 2.x , Evloution x 1.8 , x-box media player 2.3.
    Igår när jag förde över en sesong Simpsons avsnitt codade i divx tror jag , när jag skulle spela upp dem kom ljudet för bilden typ hur åtgärdar man det ?hjälp mig snäll går ej att se film så !
    PS ljudet och bilden funkar i datorn.

synka med dvd fjärren eller handkontrollen

Comment

hur gör man det kan nån beskriva?

Comment

Jag kommer inte ihåg exakt hur man gjorde med handkontrollen, men prova trycka upp/ner/höger/vänster på styrkorset. Minns jag rätt så styr detta sync av subtitles och audio.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

funkade inte kan nån säg hur man gör please

Comment

kan nån förklara hur man ska göra för att synka ljud och bild i XMP

Comment

Du gör som Hansi säger. När filmen är igån så syncar du ljudet & textningen med styrkorset höger/vänser & upp/ner.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X