Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Varför använda Relax?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Varför använda Relax?

Vad är skillnaden med att använda Relax eller vanlig windows share för xbmp när man ska streama media?

Det ena kanske är mer stabilt än det andra när du testar.

Jag tycker det är smidigt med Relax så jag enkelt kan konfigurera om relaxserverns utdelade underkataloger i t.ex. videos utan att behöva ändra i alla xboxar. Men det kanske inte är så vanligt att man har en relaxserver som 8 xboxar delar på...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

fattar inget...

Sälv fattar jag inte hur man ska lyckas få det å funka.... men jag antar att jag skriver fel sökväg eller anger fel ip typ...
      men jaja det hadde ju varit kul om man fick det å funka nångång

Comment

Vad e det du inte får att fungera relax eller?

Comment

Med RealX kan du streama från andras RelaX servrar via Internet...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X