Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

NTSC PAL Auto

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• NTSC PAL Auto

Hej jag har bytt evolution mjukvara med en skiva som heter configmagic.Då försvann möjligheten att i settings välja PAl ntsc eller auto.Verkar nu som om min maskin endast går på pal 60.
    Jag har ett Ntsc spel jag vill lira nu suck!! Hur återställer jag den funktionen så man kan ställa in auto mm.
    m.v.h Hampus
    (3 dagars ban, kringgått *-filtret)

Jag brukar använda "enigmah videomode switchdisc" (ligger under APPS i många xboxar) för att ställa om mellan PAL och NTSC

Det är bara om boxen står i PAL man kan välja 50 eller 60Hz, NTSC går alltid i 60Hz
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Config Magic använd för att låsa & låsa upp HDen.
      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Dum fråga kanske,hehe.
        Jag tror att min gamla Panasunk(Panasonic) TV bara klarar 50Hz men vinner jag nånting på att anv PAL60Hz?Tycker det är dålig kvalitet på alla spel...Jag provade att sätta till NTSC med Enigma SwtitchDisc men bilden e bara svart/vit.

Comment

Originally posted by Nijo
          Dum fråga kanske,hehe.
          Jag tror att min gamla Panasunk(Panasonic) TV bara klarar 50Hz men vinner jag nånting på att anv PAL60Hz?Tycker det är dålig kvalitet på alla spel...Jag provade att sätta till NTSC med Enigma SwtitchDisc men bilden e bara svart/vit.
          På de Panasonic vi har i butiken finns det PAL/NTSC/AUTO att välja i tv:ns menysystem.
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Ja det kanske går att välja men min tv e sedan 94 & fjärren e trasig.

Comment

Originally posted by Hansi
              På de Panasonic vi har i butiken finns det PAL/NTSC/AUTO att välja i tv:ns menysystem.
              Hur gamla e era Panasonic?

Comment

Originally posted by Nijo
                Hur gamla e era Panasonic?
                Vi köpte dom när vi öppnade butiken, så det är ju en 3-4 år sedan.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X