Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

RTCW, fungerar inte alls.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• RTCW, fungerar inte alls.

Jag har problem med Return to castle wolfenstein till xbox.
    När jag startar spelet från evox står det något liknande "error on disc, check your disc and restart your xbox".

Jag har prövat att manuellt patcha default.xbe, men enligt programmet skulle det inte behövas. Finns det någon patch till spelet, och var i såna fall kan jag tanka den ? *rådjursögon*

:-)

Får samma i Gost Recon nyaste

Comment

Det måste finnas någon patch, för mediaflaggorna verkar ju vara korrekt.

Comment

Borde stå en websida på kartongen där ev. patchar finns. Annars mejla supporten vars adress finns på websidan.
        Det finns bara 10 typer av personer, de som förstår och de som inte förstår det binära talsystemet.

Comment

Originally posted by Axel von Fersen
          Borde stå en websida på kartongen där ev. patchar finns. Annars mejla supporten vars adress finns på websidan.
          Försöker du vara rolig, eller? :-)
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Originally posted by Axel von Fersen
            Jag tycker det var kul skrivet men att det finns patchar att ladda hem till Tv spel visste jag inte...

Comment

Hehe..

Men seriöst, finns det någon patch eller crack till RTCW för xbox. Eller finns det någon vänlig själ som kan skicka sin default.xbe så jag kan testa med den? :-)

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X