Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Superdisc uppgr.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Superdisc uppgr.

Hej ..jag vill uppgradera superdisc ver 3.6 till 3.7...hur gör man......jag vill inte formattera....vad ska jag tänka på...backup evo ini och kanske backup på media player config(relax)......tanx

Re: Superdisc uppgr.

Originally posted by Umberto
    Hej ..jag vill uppgradera superdisc ver 3.6 till 3.7...hur gör man......jag vill inte formattera....vad ska jag tänka på...backup evo ini och kanske backup på media player config(relax)......tanx
    Japp, gör backup på alla configfiler du själv gjort ändringar i. Du skall nog inte lägga tillbaka dina gamla configfiler, gör samma ändringar i de nya istället.

Sedan är det bara köra install evo-x från www.psxcare.com menyn. small = programmen installeras på E. Large = programmen installeras på F.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

???

När kom superdisk 3.7, och var kan man ladda ner den?
      (Snälla svara inte 'de vanliga ställena')

Vad är nytt på 3.7?

Mvh
      Miffot

Comment

Re: ???

Originally posted by MiffoPonken
        När kom superdisk 3.7, och var kan man ladda ner den?
        (Snälla svara inte 'de vanliga ställena')

Vad är nytt på 3.7?

Mvh
        Miffot
        Superdisc 3.7 2003-11-02

Changes since superdisc 3.6
        - Avalaunch 0.48
        - Evolution-X 3921
        - Bios Evo-X M7, including versions with LBA48 patch
        - dvd2xbox 0.0.5 replaces xbcopy
        - MediaXMenu 0.9n.6
        - XBOX Media Player
        - XBOX Media Center

Var du laddar ner dom... enklast är förmodligen de vanliga fildelningsprogrammen som DC, kazaa osv.
        -= Erfarenheten står i direkt proportion till förstörd utrustning. =-

Comment

Tack tack

Tack för det snabba svaret!

Miffot

Comment

Har det kommit ut en nyare som 3.7 rc6 eller e det samma?
            Jag provade Kazaa men det var ingen som hade superdisc där.DC vet jag ej vad det e för nått,hehe.Provade Mirc men kommer ej in nånstans,tex #psxcare.
            Nån som vet en direkt link el nån som vill dela ut via ftp flashxp?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X