Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kopiera spel man hyr?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kopiera spel man hyr?

Kan man kopiera spel man hyr i butik med dvd2xbox eller är det något kopieringsskydd på dom?
    Blir alla spel typ 4,5 Gig om man gör så.

Grupper typ "Team CSiSO" som rippar Xbox spel kör dom bara med dvd2xbox eller gör dom på något annat sätt?
    (Vet att vissa tar bort filmsekvenser OSV som tar onödigt med utrymme)

Vart hyr man XBOX spel i Göteborg?

/en som inte orkar vänta genom att ladda ner på DC..
    Läs XBMC Manual och FAQ

Jag har hyrt spel i gbg och rippat dem med Dvd2xbox. Videohuset ligger vid vasaplatsen på vasagatan.
    Oklart om det funkar med alla spel, endel har väl börjat med värre skydd än bara mediachecken som dvd2xbox klarar gallant. Det är värt att testa iaf.

Comment

Tror att sådana frågor inte är tillåtna här....................om jag inte har fel.
      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Originally posted by pege63
        Tror att sådana frågor inte är tillåtna här....................om jag inte har fel.

Ingen fara, det är inte olagligt att PRATA om hur man gör kopior, rent teoretiskt. Så länge ingen pratar om försäljning av kopior, erbjuder att byta spel osv....
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Måste man ha dvd på datorn med dvd2xbox? finns det inget annat sätt att dra över orginal spelen till hårddisken på xboxen?

Comment

dvd2xbox har du på xboxen, bara att lägga spelet i xboxen oxh köra igång dvd2xbox. tar kanske 10min...
            du behöver inte en dator överhuvudtaget alltså.

Comment

Ahaaa härligt...

Comment

Original inlägg av PutteBjork
                Ahaaa härligt...
                lÅTER BRA DET MEN var i xboxen skall DVD2XBOX ligga
                dvd vilken katalog?

Comment

när jag kör med dvd2xbox så tar den bara en film på ca 12Mb och lägger in. Varför så här?

Comment

Original inlägg av dino1
                    lÅTER BRA DET MEN var i xboxen skall DVD2XBOX ligga
                    dvd vilken katalog?
                    Den ligger i Apps menyn.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X