Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

skumt fel

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• skumt fel

La över ett spel på hårddisken, en mapp skapades som hette typ "DATA00232". Jag ändrade sedan namnet på mappen för att ha lite bättre koll på vad det var. Efter det fungerade inte spelet och jag tog bort det. Däremot så försvann INTE namnet på spelet i "Games" menyn.
    Skickade in spelet igen och skapade en mapp först som jag la det i vilket funkade jättebra, problemet är att jag har samma spel 2 ggr i "Games" menyn men bara ena funkar. Vilket är lite irreterande

Hur tar jag bort den felaktiga från "Games" menyn och varför är den kvar?

Tacksam för all hjälp!

Re: skumt fel

Originally posted by mav66
    La över ett spel på hårddisken, en mapp skapades som hette typ "DATA00232". Jag ändrade sedan namnet på mappen för att ha lite bättre koll på vad det var. Efter det fungerade inte spelet och jag tog bort det. Däremot så försvann INTE namnet på spelet i "Games" menyn.
    Skickade in spelet igen och skapade en mapp först som jag la det i vilket funkade jättebra, problemet är att jag har samma spel 2 ggr i "Games" menyn men bara ena funkar. Vilket är lite irreterande

Hur tar jag bort den felaktiga från "Games" menyn och varför är den kvar?

Tacksam för all hjälp!
    Jag brukar ta bort genom XBox FTP Client.

Comment

hittade felet, det låg en .xbe fil kvar...När jag tog bort den så försvann namnet på spelet från "games" menyn...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X