Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

mp3

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• mp3

Hejsan, har precis köpt en xbox :-) MEN kan man inte kopiera över mp3 låtar till HD:n och spela upp dem? eller kan man bara kopiera över vanliga CD-skivors låtar på HD:n? hmmm eller behöver man chippa boxen för att detta skall funka?

övrigt en nybörjare behöver tänka på??

tackar på förhand!!

Eftersom det är Microsoft som gjort Xboxen kan du med en Omoddad Xbox endast stoppa in en audio-CD och kopiera ner dem som WMA filer (en positiv sak är att de klarar att läsa ner så kallade kopieringskyddade CDs). För att kunna kopiera över MP3or måste du nog modda din krysslåda.

Men som man säger: En Xbox utan ******** är som att sitta i bilkö med en Ferrari...

Whopper

Comment

Blev visst cencurerad där

Det jag sa var ett sånt där kort man kan stoppa in i en Xbox ! Men med ett annat ord..

Comment

Finns det något program som jag kan konvertera mina mp3 till WMA-filer så jag kan lägga över dem i boxen?

Comment

bränn bara en vanlig musik skiva
          å lägg den i spelan å för över
          "Alla vill leva länge... Men ingen vill bli gammal.."

Comment

Stoppar jag in en CD-R så spottar boxen ut den, ska jag bränna på en DVD-R istället? Eller gör jag något fel...

Comment

prova olika skivor alla boxar tycker inte om alla skivor
              "Alla vill leva länge... Men ingen vill bli gammal.."

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X